Want your
own Fotopage?








 
Setiap gambar pasti ada ceritanya.....

By: doubleu kayes

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 19-Sep-2007 01:12 Email | Share | Bookmark
Jeti Kuala Rompin, Pahang.

 
Assalamualaikum....



Apa khabar semua kawan2.....Macamner ngan poser ....Hope semuanya berjalan lancar....Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua kawan2 muslimin muslimat sekali...Semoga Ramadhan tahun nie memberi seribu makna dan kita mendapat barkah daripadanya...Insyallah...

Maafkan saya kerana lewat sedikit upload gambar di fotopages kali nie di sebabkan kesibukkan dan kerja2 yang banyak ....Kali ini saya ingin memaparkan gambar2 yang saya amik di sekitar Jeti Kuala Rompin Pahang.....Sebenarnya gambar nie telah di ambil sebelum saya ke Zoo Singapore lagi...Tapi baru hari nie berkesempatan untuk menguploadnya disini....

Saya tak reti nak cerita pepanjang....Di harap anda dapatlah melihatnya sendiri serta memberi komen2 membina untuk membantu memperbaiki segala kelemahan saya.....Insyallah....

Di bawah adalah sedikit gambar yang sempat saya upload dan paparkan.....Selamat melihat dan mengkritik......







Akhir kata Salam Ramadhan dari saya dan selamat berpuasa.......

Wassalam...

Doubleukayes 2007
Email : doubleukayes@yahoo.com
Web : www.doubleukayes.com
YM : doubleukayes
Tel : Sila Email



http://aininsofia.fotopages.com has been updated.

Quote:
kindaichim - Laaa..Kan ada jemputan dalam FMDC forum tu....
Apapun selamat Berposer.
arrembawi:: - Boleh tak der masalah...Join jer...TErbuka untuk semua yang berminat...Selamat Berposer juga
ikelah - Kat pahang pun banyak gamabr2 nelayan...nanti amik ler sama...Selamat berposer dan berbuka juga....
tenno rz aka rinz - Time2 takder keja jalan2 ler....A'aah awan tebal....
drzeze - Terima kasih
Ika - Terima kasih
Cinta Dhinas Azraaei - Rompin ni dalam negeri pahang...Salah sebuah daerah yang terdapat di pahang dan terletak di sempadan Johor...
Meorjay - Selamat berposer gak......Terima kasih abg meor...
dOd - Memang tenang kat sini..gambar tangkap ikan takder...Sebab nie pun dah dekat na senja...
muneera - terima kasih dan selamat berposer gak....Ooo abg yerk buat....
fakhri - terima kasih bebanyak...
''pencari*kitab*cinta*terindah'' - Takper siapkan apa yang patut di bulan poser nie..Hehhehe
abstractdementia - Bila masa lak jadi cikgu nie..Hehhehhee....Apapun terima kasih..Insyallah nanti ada lah masa tuh ......Nak kasi terang banyak caranya...Tapi apapun yang utama fahami kamera dan setting kamera anda...pasti boleh....
k@sturi - Terima kasih.....
pekss - Terima kasih bebanyak..Insyallah dengan sokongan anda...
azmirwerks - Terima kasih gak kat ko bro.....Selamat berposer gak..Pasal gambar anak2 main bunga api tak der amik lagi setakat nie..Insyallah nanti try....
jeff >> - Terima kasih bro....
Abeja -Pandai ler ko...Cepat ler angkat 40D tuh...Aku nak try guna ....Mesti best...
Abah along - Terima kasih abah along
chalizee - Insyallah akan dapat nanti dslr tu.....Apapun terima kasih...
Boogey - Hehehhee...Pepandai jer ko ni boogey......Bukak2...Tapi hari raya pertama ...Sanggup ker...Keh keh keh...
Ouled Kenitra - Alhamdulillah ...Selagi terdaya dan boleh berjalan
yan orakarek - TErima kasih
elin - terima kasih
din - Terima kasih dan selamat berposer gak...
e c a h - Jangan ler jeles.....Ecah pun boleh apa....LAwa lagi pada saya...
Siti Ruzaimah - Terima kasih siti
yaR-t - terima kasih....
Mazrul - Sama laa ngan saya bro..kamera poser gak peposer nie.....
shahQuantan - Jadi tok guru tak reti tapi nak kongsi2 apa yang tahu tu bolehlaa....
syahrul - Terima kasih
r a z i - Terima kasih...Tak laa...Guna 30D
alchemist - Terima kasih gak bro...
za - TErima kasih....
faha - Terima kasih....Salam ramadhan gak...
akuasyiek! - Terima kasih....oooo..itu namanya...baru tahu...hehhehehe
khairina - Terima kasih...
karma rulez - Terima kasih and salam ramadhan too...
aidura sofiee - Terima kasih...
cekroy - Terima kasih
Pesona Senifoto (Apit) - A'aahh...Insyallah...Tahun nie beraya ngan org baru...
anden - Terima kasih...Cuti2 jangan tak cuti...
nurd - Terima kasih....
lie - terima kasih bro...
luna - terima kasih...
mshafie - Sian ko tak dapat jejalan lagi..Hehhehee
shahrul - Terima kasih....
zilzal - Terima kasih...Tips dia...Selalu tengok dan praktik..Insyallah dapat....
akina -Terima kasih


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net